Trolltrumman

Skyddsrunor - sätta upp och återkalla?
Ødhin
Posted: 2009-03-03, 22:16

Medlem

Group: Members
Member No.: 7532

Vad skall man tänka på om man sätter upp och vad räknas egentligen som skyddsrunor? Finns det speciella riktningar eller väderstreck man skall sätta dom i? Har lyckats läsa mig till att de är väldigt viktigt att återkalla dom man satt upp, men hur ska man gå tillväga för att göra det?
Sejdkvinna
Posted: 2009-03-04, 18:52

Medlem

Group: Members+
Member No.: 7349

Hej

Mitt råd : börja inte jobba med runor innan de kallar på dig. Lär känna dem personligt, inte genom att läsa en bok, innan du använder dem. Lycka till

Anja
Ødhin
Posted: 2009-03-04, 21:13

Medlem

Group: Members
Member No.: 7532

Okej, tack. Jag har egentligen inga som helst erfarenheter i något av dessa ämnen men tyckte runor verkade ganska intressant. Men jag tror nog det får vänta tills jag åtminstone har provat lite nybörjarsaker.
SkallePer
Posted: 2009-09-11, 15:33

Glad Sejdkarl

Group: Members+
Member No.: 93

Boken ger dig intellektuella former så att du kan börja med att drömma, grunna o lära känna varje Runväsen. Detta är brukligt innan runor brukas på det sätt du efterfrågar, tycker jag.
Är du i behov av skydd så finns det andra sätt också än med runorna.

--------------------
Vad du än gör så är det ditt val.

Topic Options

Uppdatera Chattlåda - Om du postar och får ett error i chattlådan, uppdatera innan du postar igen. Lådinställningar
   Lådstorlek:
Chattlåda
Obs! namn är inte registreringsbara i chattlådan. IP-adresser kan spåras.

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1020 seconds | Archive

~ url1: http://www.trolltrumman.net | url2: http://z10.invisionfree.com/Trolltrumman | Forumansvarig: Kontakta oss på denna mail. | Vill du länka hit? ~