Pages: (3) 1 2 [3]  ( Go to first unread post )

Et hjørne af biblioteket
Kakashi
Posted: Jan 16 2007, 09:28 PM

*Hvæs, spyt, krat, bid*

Group: Members
Member No.: 119

"Gestronia.. og nej jeg har intet værelse. Men da min taske står inde ved dig sååh.."
Så hurtigt på Marisol før blikket vendte tilbage til Naruto.
Naruto
Posted: Jan 16 2007, 09:29 PM

Avanceret Medlem

Member No.: 118

Naruto jublede kort inde i sig selv "Jamen hvis du ikke har et andet værelse kan du vel ligeså godt blive derinde.." Sagde han, og smilede kort til Kakashi
Kakashi
Posted: Jan 16 2007, 09:31 PM

*Hvæs, spyt, krat, bid*

"Tænkte jeg også" sagde han og smilede. Kendte sin lillebror og kunne godt se på hans smil at han havde haft en af sine 'jubii' anfald inde i sig selv ;P
Naruto
Posted: Jan 16 2007, 09:33 PM

Avanceret Medlem

Han kiggede på Marisol igen. Hun var meget stille. Var hun mon altid sådan overfor andre folk? Måske var hun bare genert. Han kiggede så på Kakashi igen "Hvad laver du egenlig på et bibliotek?" Spørger han drillende
Kakashi
Posted: Jan 16 2007, 09:36 PM

*Hvæs, spyt, krat, bid*

Hans ansigtsudtryk blev straks stramt. Han så nervøst over på Marisol.. Så rødmede han...
"Jeg øhm... Leder efter noget med Romeo og Julie.." Hjemme havde han aldrig skænket teater en tanke men.. Det var blevet anderledes..
Naruto
Posted: Jan 16 2007, 09:39 PM

Avanceret Medlem

Hvis Naruto ikke var vant til at have sådan en kedelig mine på, ville han have begyndt at grine. Han stirrede tomt på sin bror, på trods af gangen om at ligge flad på gulvet af grin, imens han forstiller sig Kakashi stå og snakke om 'Julie min julie', for han havde aldrig skænket teater en tanke. ".. Er det for en ven, eller for dig selv?"
Kakashi
Posted: Jan 16 2007, 09:42 PM

*Hvæs, spyt, krat, bid*

Hvis der var noget Kakashi altid har været dårlig til, så var det at lyve.
"Til øhm.... Mig selv...." Han kunne udemærket godt mærke sin lillebrors latter helt ned i maven - også selvom den virkede usynlig for andre.
Doooh...!
Naruto
Posted: Jan 16 2007, 09:44 PM

Avanceret Medlem

"Jeg vidste ikke du var begyndt at interresere dig for teater.." Han gik over til reolerne med sådan nogle gamle stykker og historier og begyndte at se efter Romeo og Julie. ".. Er her da også en scene, eller hvad?" Spurte han stille, og kiggede rundt efter bogen
Kakashi
Posted: Jan 16 2007, 09:48 PM

*Hvæs, spyt, krat, bid*

"Ja... Ja det er her..." mumlede han og forsøgte at se Naruto over skulderen selvom de stod flere meter fra hinanden.
Naruto
Posted: Jan 16 2007, 09:50 PM

Avanceret Medlem

Han tog en bog ned, og kiggede kort på den, hvorefter han satte den op igen. Så kiggede han lidt højere op på hylden, men kunne ikke læse hvad der stod på bøgerne deroppe. "Hmm.. Jeg tror jeg går op på værelset igen.. Jeg er træt.." Han kigger hen på Kakashi. "Vi ses, når du har fundet bogen, ikk?" Sagde han, uden at forvente nogen form for svar. Og så gik han ud

//Out
Kakashi
Posted: Jan 16 2007, 09:54 PM

*Hvæs, spyt, krat, bid*

"Okay, jeg kommer om lidt" sagde han og så efter sin lillebror. Han gik hen til den samme hylde og tog bøgerne ned en efter en på den øverste hylde. Han kunne ikke finde noget...
Jeg leder videre imorgen så...! tænkte han og sukkede. Så tilbage på Marisol. Vendte sig mod hende. "Godnat frøken" sagde han og gik ud af biblioteket.

//Out
Lea
Posted: Jan 17 2007, 04:08 PM

Erfaren Rollespiller

Member No.: 46

Marisol havde ikke haft noget at sige i den sammenhæng. Hun havde undret sig over sin reaktion. Hun plejede ikke at reagere på den måde. Hun kiggede sig om og fandt en reol, hvorpå der stod "teaterstykker". Hun ledte lidt, og efter ikke så lang tid, fandt hun "Romeo og Julie". Hun tog den ned fra sin plads i reolen og gik med begge hænder i bøgerne, efter at have lånt dem.

//OUT

Topic OptionsPages: (3) 1 2 [3] 

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.5161 seconds | Archive
Borealis by Nephos of the IFSZ