| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
![]() ![]() ![]() |
| RaDoN |
Posted on May 28 2006, 02:38 PM
|
|
Administrator Group: Admin Posts: 1,526 Member No.: 1 Joined: 10-March 06 |
Jeg fik en ide da jeg læste den fremragende karakter Pema White af Katie Kittin...
Skal vi ikke have priser for forskellige ting? Tænk bare - Vinder af KarakterPrisen 2006... Det lyder sQ flot! Og så tænkte jeg i første omgang på: KarakterPrisen RollespilsPrisen IdéPrisen (Til dem der er kommet med ideer) BilledePrisen (Lige noget for Wolf!) OnlinePrisen Er det en god ide? |
| Lowell |
Posted on May 29 2006, 10:06 AM
|
|
Queen Group: Gestronia Elev Posts: 401 Member No.: 8 Joined: 12-March 06 |
Må jeg komme med min mening? Så kan jeg måske overbevise nogen... Uge? For tit... År? Hvem siger at siden holder et år til? Men måned? En måned er faktisk det der er tætest på at være perfekt. Hvis det havde været der, havde jeg taget 4 gange om året, men... Hvis det endeligt skal være en af valgmulighederne, så måned....
|
| Wolf |
Posted on May 30 2006, 11:12 AM
|
|
Mother Wolf Group: Members Posts: 290 Member No.: 5 Joined: 11-March 06 |
Hmm... Vi kunne også gøre det hver 2. uge...
Men jeg syntes også at de første priser skal gå over al den tid FU har kørt.... OG jo, Radon! Hehe! I hvert fald noget for mig! |
| RaDoN |
Posted on May 30 2006, 01:58 PM
|
|
Administrator Group: Admin Posts: 1,526 Member No.: 1 Joined: 10-March 06 |
Hm... tænkte ikke på pr. kvartal...
Og tak for optimismen om sidens liv Lowell... (It's a joke! Men kvartal ville måske være helt godt... OKAY ALLE SAMMEN!!! NÅR I STEMMER PÅ MÅNED BETYDER DET KVARTAL!!! Det er nemmere! ^^ |
| Lowell |
Posted on May 30 2006, 02:41 PM
|
|
Queen Group: Gestronia Elev Posts: 401 Member No.: 8 Joined: 12-March 06 |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |
Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1155 seconds | Archive
Page creation time: 0.1155 seconds | Archive